این روزها چقدر دلم برایت تنگ است .........



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


*zendegi*

اگراززیستن آسوده بودیم هرگز به هنگام تولد نمیگریستیم


این روزها چقدر دلم برایت تنگ است ..........


           کسی نمی داند چرا


                            کسی نمی پرسد چرا


اما من سخت آشفته ام


             و چقدر بی تاب


                            می گویند این روزها عاشقی هم پیشه ای هست نو


اما من عاشقی پیشه نکردم


                  من پیشه ام عاشقی است


                               از آن روز که ابتدایی نداشت


من سالهاست که عاشق تو هستم


                    یادت هست آن روزهای سرشار از شادی را



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:,ساعتتوسط مهرسان | |